Nasza szkoła podpisała porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji. Tym samym możemy naszym uczniom wydać dokument elektroniczny - mLegitymacja. Dokument elektroniczny – mLegitymacja szkolna ma taką samą funkcję i moc prawną jak legitymacja wydana w wersji papierowej. Za pomocą usługi mLegitymacja szkolna można:
potwierdzić, że jest się uczniem danej szkoły,
skorzystać z ulg i zwolnień, które przysługują po okazaniu legitymacji.
Dzięki mLegitymacji możesz zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. To tradycyjna legitymacja szkolna, ale wyświetlana na ekranie Twojego telefonu.
Wydawanie/Uruchomienie mLegitymacji jest bezpłatne!
Aby uruchomić mLegitymację wystarczy:
Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji - sekretariat szkoły.
Wysłać na adres sekretariatu (sekretariat@wapno.edu.pl) jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą (zdjęcie będzie przechowywane przez 30 dni, do momentu wygenerowania mLegitymacji. Po tym czasie zostanie usunięte).
Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.
Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.
Odnośnik: https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji - bezpłatny generator zdjęć do mlegitymacji
Odnośnik: Instrukcja obsługi aplikacji mLegitymacja
Odnośnik: wniosek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz