czwartek, 20 stycznia 2022

mLegitymacja

 

Nasza szkoła podpisała porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji. Tym samym możemy naszym uczniom wydać dokument elektroniczny - mLegitymacja. Dokument elektroniczny – mLegitymacja szkolna ma taką samą funkcję i moc prawną jak legitymacja wydana w wersji papierowej. Za pomocą usługi mLegitymacja szkolna można:

  • potwierdzić, że jest się uczniem danej szkoły,

  • skorzystać z ulg i zwolnień, które przysługują po okazaniu legitymacji.

Dzięki mLegitymacji możesz zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. To tradycyjna legitymacja szkolna, ale wyświetlana na ekranie Twojego telefonu.

Wydawanie/Uruchomienie mLegitymacji jest bezpłatne!

Aby uruchomić mLegitymację wystarczy:

  • Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji - sekretariat szkoły.

  • Wysłać na adres sekretariatu (sekretariat@wapno.edu.pl) jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą (zdjęcie będzie przechowywane przez 30 dni, do momentu wygenerowania mLegitymacji. Po tym czasie zostanie usunięte).

  • Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.

  • Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu. 

Odnośnik: https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji  - bezpłatny generator zdjęć do mlegitymacji

Odnośnik: Instrukcja obsługi aplikacji mLegitymacja

Odnośnik: wniosek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz