poniedziałek, 27 maja 2013

Podróż w czasie :-)

Trwają przygotowania do "gorącego" weekendu :-) ... a tak było 10 lat temu :-)
Przy 10-ciu pozytywnych (!!!) komentarzach obiecuję przyspieszyć prace nad przywróceniem dostępu do archiwalnych stron www (z byłego serwera eduapple.pl) :-)
--
Na zachętę ... jeszcze teledysk z 2006 r. :)

--
Bardzo dużo stron będzie działało ... ale niestety nie wszystkie (niektóre wymagają "ręcznej" przeróbki). W następnych latach, o ile będą jeszcze projekty gimnazjalne zaproponuję pracę dla zdolnej grupy gimnazjalistów polegającą na przerabianiu linków w HTML :-)
LINK do "historycznych stron" :-) miłego przeglądania.
--
Osiem lat temu 1 czerwca ... był deszczowy a wiele konkurencji sportowych odbywało się w miejscu gdzie obecnie stoi hala :-)
 zobacz
--
W komentarzu 12. pojawiła się groźba ataku DDoS, podany w komentarzu adres prowadzi do strony, gdzie obejrzeć można poniższy obrazek

W praktyce bardzo trudno zapobiec takiemu atakowi. Takie czasy nastały, że uczniom nie wystarcza pisanie po ławkach, wolą atakować szkolny serwer. Jeśli nie będzie można się dostać na nasz serwer, to ... sprawa jest jasna. ... Przy najbliższej okazji sobie porozmawiamy s*****n (niezbyt dokładnie zamazywałeś ślady).
--
31.05.2013
Tak było 31.05.2003 (z poziomu archiwum też można się tam dostać ale trzeba ręcznie podmieniać adres)

17 komentarzy:

  1. Fajnie powspominać .......

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z archiwum!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł znakomity !

    OdpowiedzUsuń
  5. tak dobrze jest czasem pomarzyć przywołać wspomnienia gdy ginie ich ślad.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Można oczy zam­knąć na rzeczy­wis­tość, ale nie na wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za młodu żyjesz marzeniem, na starość wspomnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez pewien czas teledysk był zablokowany przez YT ze względu na ścieżkę dźwiękową (należącą do innych podmiotów) po potwierdzeniu tego faktu teledysk został odblokowany ... ale właściciele ścieżki dźwiękowej mogą ponownie zablokować lub wręcz żądać usunięcia tego teledysku. (mój komentarz się nie liczy :))
    JH

    OdpowiedzUsuń
  9. Dob­re chwi­le dzi­siej­sze­go dnia są smut­ny­mi wspom­nieniami jutra.
    The good ti­mes of to­day are the sad thou­ghts of to­mor­row.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pomysł jest bardzo dobry!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. DDos się szykuję ;) http://scr.hu/0wy0/6wujx

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra cenzura xd na pewno nikt sie nie skapnie że to szymon xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Sprawa jest "do wyjaśnienia" - w takim środowisku nigdy do końca nie jest pewne, czy ktoś kogoś nie wkręca.
    JH

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciuuuu no jaja sobie robiłem :] screenshot jest z zimy i Go już Panu pokazywalem. Ale jestem ciekaw kto napisał że to ja ! :D ps. Cenzurę specjalnie tak zrobiłem bo myślałem że nikt tego na poważnie nie weźmie ale jestem otwarty na rozmowy ! :D i tak w ogóle niech Pan wpisu nie usuwa chcę być slwany ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ps. http://scr.hu/0wy0/itlx8 - program prosty jak budowa dzidy. ale jakby co ja nie zamierzam Go używać już :) tamten screen którego wrzuciłem w poprzednim komentarzu jest z soboty 2 lutego... :)

    OdpowiedzUsuń