sobota, 8 grudnia 2012

KM - egzamin poprawkowy

Wyniki egzaminu poprawkowego oraz pierwszego terminu dla IIa i IIIb

Poniżej możecie sprawdzić, komu udało się tym razem. Na poniedziałkową poprawkę zapraszam wszystkich, którzy mogą przyjść, nawet tych, którzy już raz poprawiali. Przypominam, że egzamin jest NIEOBOWIĄZKOWY, więc nie ma żadnego przymusu, zwłaszcza z mojej strony, żeby go zdawać.
Organizuję przygotowania oraz sam egzamin na prośbę wielu rodziców, którym zależało, abyście zdali go jeszcze w gimnazjum. Podałam tak wiele dostępnych terminów, że każdemu któryś z nich musi pasować. Jeżeli macie w tym czasie lekcje, z których nie możecie się zwolnić, to proszę przyjść i mi o tym powiedzieć - dogramy inny termin.

UWAGA! Informacja dla tych, którym się znów nie powiodło - wkrótce na fejsie napiszę wam, w których pytaniach popełniliście błędy. Nadal możecie przygotowywać się z podanych przeze mnie testów.

Kolejność jest przypadkowa. Ci, którzy zdali przychodzą do mnie w poniedziałek po kartę zaliczeń. Z tą kartą, podpisaną we wszystkich miejscach oraz zdjęciem, udajecie się do sekretariatu, ale dopiero pod koniec tygodnia, ponieważ muszę oddać wcześniej protokoły.

Marika Baczyńska - 24 pkt.
Natalia Rakowicz - 19 pkt.
Dominika Michalska - 21 pkt.
Sonia Cwajna - 19 pkt.
Monika Cwajna - 19 pkt.
Kinga Walczak - 19 pkt.
Dominika Siwek - 20 pkt.
Sandra Szatanik - 20 pkt.
Patrycja Michalska - 21 pkt.
Kaja Bednarz - 21 pkt.
Hubert Bartkowiak - 19 pkt.

GRATULUJĘ! Zapraszam w poniedziałek na poprawkę o 8.00 i 14.30 (oczywiście tych, którzy są przed lekcjami lub po lekcjach).

AW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz