piątek, 5 października 2012

Mistrzostwa Szkoły w Szachach


Turniej miał niezwykle "zakręcony" przebieg, zawodnicy mający przegrane partie wygrywali je. Jako doświadczony szachista stwierdzam, że bardzo, bardzo dawno nie widziałem takiego turnieju :)
Największym "szczęściarzem" okazał się ... Adrian Urban z kl. 1B gim i to on został Mistrzem Szkoły na rok szkolny 2012/2013
Najlepszą wśród dziewcząt została Magdalena Wróblewska z kl.3B, najlepszą wśród dziewcząt z sp została Wiktoria Marglarczyk. Dziewczyny radziły sobie znakomicie, zabrakło im trochę szczęścia. Największą niespodzianką okazał się występ Dawida Wlizło z kl. 4 sp, który dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, będąc jednocześnie najlepszym ze szkoły podstawowej.
Dokładne wyniki na http://www.chessarbiter.com/turnieje/2012/ti_3994/
JH

3 komentarze:

  1. Umie Pan grać w brydża?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że pytanie jest skierowane do mnie. Znam zasady brydża, przez kilka lat (w czasach studenckich) grałem. Raz zagrałem nawet w prawdziwym turnieju i ... przez nidogadanie z partnerem na jednym ze stolików zupełnie przypadkiem zrobiliśmy najlepszy wynik, chociaż zajęliśmy ostatecznie dalekie miejsce. Jednak brydż nie pociąga mnie, wolę szachy. W warcaby też umiem grać, ale mnie nie pociągają. Za to zainteresowała mnie pewna odmiana szachów tzw. Szachy Fischera albo 960, gdzie figury poruszają się jak w normalnych szachach i zasady generalnie też są podobne, tylko pozycja początkowa figur jest losowa.
    JH

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Pan zorganizuje turniej szachów Fischera

    OdpowiedzUsuń