piątek, 18 marca 2011

Dzień W/M/S

Jak było? Kto nie był niech żałuje :)
Niestety media pojawiać się będą sukcesywnie w miarę obróbki.
Na początek "Mam talent" - ten uczestnik nie wygrał ... ale był faworytem administratora, dlatego zaczynamy od ... tego niepozornego, spokojnego chłopaka, który autentycznie zadziwił całą szkołę (przynajmniej zdaniem administratora)

... i jeszcze "duet" z kl. 6a :)

... i jeszcze kl. 3A :)

---
i odrobina fotek :)
***NOWE*** więcej fotek (niektóre już były)
---
kl. 2A
-
kl. 2B
-
Zwycięzcy kl.1B
-
inne fotki (głównie Matma 4-6)
-

26 komentarzy:

  1. Mam talent ogólnie byłby fajny gdyby nie to że jury źle wybrało zwycięzców :(Powinien wygrać Dawid Antkowiak albo chłopaki z III a G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy pojawi się filmik z faworytami konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  3. super było a najlepsza 6 B XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystemp 1b to .... Lepiej nic nie mowic

    OdpowiedzUsuń
  5. A zdiecia i więcej filmików kiedy co??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jury, to tylko ludzie i też ma swój gust :) Wybrali jak wybrali ... jeśli komentarze będą kulturalne, to pozwolimy wyrazić swoją opinię tutaj. Wkrótce pojawi się sonda :)
    Zastanawiam się tylko, czy wymieniać wszystkie klasy ... ale tak chyba będzie uczciwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie było szału ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. I b , rządzi i była najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wy tu nie opisujcie I b , patrzcie na siebie .. a co do najgorszej klasy to i tak III b ..

    OdpowiedzUsuń
  10. to było wszystko ustawione !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką ankietę to można przeprowadzić mając pewność że cała szkoła mam w domu komputer i internet i przed wszystkim wchodzi na tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj.Wszystkie występy były ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że można się "przyczepić" do ankiety tak jak do każdych wyborów. Ta ankieta ma niejako uczyć samorządności, uczciwości i odpowiedzialności. Na szczęście jest to tylko zabawa i nikt nie dostanie samochodu a nawet lizaka :) Zatem nikt również nie straci tych rzeczy :) Osoby, które głosowały, a powinny głosować osoby, które oglądały występy - są odpowiedzialne tylko przed sobą za swój głos. Można się cieszyć, że w końcu coś wzbudziło emocje społeczności uczniowskiej i to się liczy. W ciągu dwóch dni było ponad tysiąc odsłon strony szkolnej - to nowy rekord.
    To jest duży sukces! Świadczy o tym, że gdy będą ciekawe informacje, to będzie duża oglądalność.
    Wszyscy, którzy zdecydowali się wystąpić zasługują na brawa. Wiadomo, że młodsze dzieci trudno porównywać ze starszymi, mają też trudniejszy "dostęp do głosowania". Jednak taka ankieta daje jakiś obraz ... i to wszystkim - również oponentom. Ja np. nie byłem przekonany do występu klasy 1B ale skoro widzę, że tyle osób głosowało na ten występ, to "wyrok" Jury wydaje mi się bardziej "usprawiedliwiony" a wręcz trafny.
    -
    (nawet podpiszę się pod moim komentarzem)
    Jacek Haja

    OdpowiedzUsuń
  14. 1b była najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne wszystkie występy

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego dnia było wyjątkowo... Panie Jacku...niezły z Pana Yamakas :d

    OdpowiedzUsuń
  17. psss ta ankieta nie była uczciwa. Na profilu jednej X dziewczyny był umieszczony link do strony szkolnej z napisem " W sądzie po prawej stronie głosujcie na 1B gimnazjum! " oczywiście jej super przyjaciółki i super przyjaciele którzy nie widzieli występów głosowali na 1B. Oj ten obiektywizm .....
    Przepraszam bardzo u mnie takie coś nie przechodzi.Nie pisze tego bo mi jest przykro , że moja klasa źle wypadła. Lubie gdy jest fair play. Pozdrawiam :)

    M.Ł

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pisałem, że do każdej ankiety, każdych wyborów można się "przyczepić" :) Tak już jest w demokracji, że dwa głosy "miłośników zupy chmielowej" są warte więcej, niż głos laureata nagrody Nobla :) Trudno mieć pretensje do dziewczyny X, że reklamowała własny występ (ja nie mam). W prawdziwych wyborach, to są dopiero machlojki :)
    Cieszę się M.Ł. że miałaś odwagę się podpisać :)
    Gdyby głosowanie było jawne, to pewnie byłoby uczciwsze ... ale frekwencja byłaby mniejsza (dużo!!!)
    -
    Jacek Haja

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście ze pani X nie powinna tego robić . Moim zdaniem też jest nie fair , a dlaczego , ponieważ w skład jury wchodziła pani X mama i pani X babcia .. no sory ;//

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ja do czego Wy teraz dążycie ?Może powiecie że to wszystko było ustawione hahaha :D? To była zabawa a Wy robicie z tego wielki konkurs MAM TALENT gdzie stawką jest co najmniej 300 000 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  21. My tu do niczego nie dążymy, każdy ma prawo do głosu.

    OdpowiedzUsuń
  22. aha i jaja to sa w kurniku !
    i bylo nie fair ;//

    OdpowiedzUsuń
  23. Podsumowując - była dyskusja, były emocje ... na szczęście obyło się bez wulgaryzmów :) Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ... i niech tak zostanie. Niewątpliwie najwięcej emocji wzbudziły występy klas pierwszych gimnazjum, przy czym 1A to występ typowo solowy natomiast 1B to występ grupowy (to też mogło mieć wpływ na rezultaty konkursu i ankiety). Jako młodzi ludzie powinniście się oswajać z realiami "prawdziwego" życia. Wielu występujących tłumaczyło mi się, że mieli np. tylko 1 próbę (ja nie miałem z ani jednej). Pamiętajmy jednak, że miała być jednak przede wszystkim zabawa tak w konkursie jak i w ankiecie. Wyniki mogą wielu niesatysfakcjonować ale niech to będzie motorem do doskonalenia własnych talentów :) jeśli za rok będzie podobny konkurs, to postaram się zaprezentować stanie na rękach :) ... a jak mi się nie uda, to sam z siebie się pośmieję :)
    -
    JH

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jedna klasa wystąpiła lepiej, druga gorzej. No i co z tego? Ważne, że była zabawa! :^

    OdpowiedzUsuń
  25. taka zabawa .. nie no bez sensu .. 1a do domu !!!

    OdpowiedzUsuń