piątek, 3 listopada 2017

Oświadczenie woli

2-go listopada br. dowiedziałem się, że moja kandydatura widnieje na liście plebiscytu "Nauczyciel na medal". Nie wiem, kto mnie zgłosił i nie mam o to pretensji. Chciałbym jednak zaapelować, aby NIE WYSYŁAĆ (!) SMS-ów na moją kandydaturę. Szkoda pieniędzy! Jeśli ktoś ma za dużo środków, to zachęcam do wzięcia udziału w ZRZUTCE na modernizację sprzętu komputerowego w Wapnie :)
Mile widziane będzie również udostępnianie tego wpisu. Pół roku temu robiłem zrzutkę na fundusz nagród w turnieju PITS jeszcze wcześniej startowałem na portalu Polakpotrafi.pl z akcją "100 zegarów dla szachistów". Są ludzie w Polsce, którzy mają pieniądze. Trzeba tylko do nich dotrzeć, bo może nie wiedzą, że nasze komputery "ledwie zipią".
-
Jacek Haja
_______________________________________________
6.11.2017
Od piątku na konto zrzutki wpłynęło 450 zł a właściwie jeszcze 100 więcej - z własnych środków zakupiłem kilka potrzebnych rzeczy na Allegro za niemal 100 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz