czwartek, 12 lutego 2015

Szachowe refleksje

Jesteśmy (jako szkoła) po występach w dwóch bardzo dużych imprezach szachowych tj. Finałach Wojewódzkich SZS. Nasza szkoła wypadła tam na miarę swoich możliwości. Tak się składa, iż kilka razy byłem pytany przez rodziców kiedy odbywają się kółka szachowe. Nie potrafiłem wtedy dokładnie odpowiedzieć, ponieważ nowy plan lekcji dopiero był wdrażany a osobiście miałem tyle spraw na głowie, iż przed feriami postanowiłem zrezygnować z prowadzenia zajęć szachowych w lutym. Obecnie mogę zadeklarować, iż jedną godzinę zajęć będę prowadził w środy od godziny 8-ej oraz dodatkowo w czwartki od 12:45 (może nawet 2 godziny, o ile będą chętni). Do nauki gry nie jest jednak potrzebny super wybitny trener. Pomóc może internet a nawet rodzice. Polecam lekturę bloga szachowego zajmującego się właśnie nauką gry w szachy. Czy warto nauczyć dziecko grać w szachy? O tym pisałem wiele razy - najkrótsza wersja odpowiedzi :) i jeszcze trochę kontrowersyjna :)
W najbliższą sobotę 14 lutego będzie turniej szachowy w Wągrowcu (w MDK o g. 10-ej). 1 marca jest duży turniej w Gnieźnie. 3 maja tradycyjnie będzie w Wapnie 17 edycja turnieju PITS.
___
Nawet Pani Minster popiera szachy :)


JH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz