poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zakopane


zobacz

11 komentarzy:

  1. panie H. gdzie są zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym, aby wszyscy narzekający byli tak wymagający w stosunku do siebie, jak są w stosunku do mnie. Pendrive ze zdjęciami otrzymałem około południa. Było tego ponad 800 MB, komputer musiał z tego wygenerować galerie. Po lekcjach zostałem na zebraniu nauczycieli, na którym były wystawiane oceny z zachowania. Trwało prawie trzy godziny, powrót rowerem do domu prawie pól godziny, obiad. Dzięki ARD mogłem się zdalnie połączyć ze szkolnym serwerem i dokończyć proces wystawiania zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie szacun ale zdjęcia zacinają się :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna z 3 gim19 czerwca 2012 15:32

    Cieszcie sie, ze wgl sa dodane !

    OdpowiedzUsuń
  5. Administrator to administrator- takie życie...To tak jakby nie emitowali dzisiaj Prognozy Pogody bo kamerzysta musiał jechać gdzieś tam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ... administrator ... tylko, że administratorem jestem w czynie społecznym. Nikt mi za to nie płaci ... a kamerzysta żyje z kamerowania, to musi kamerować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mogły się zacinać jeśli próbowało je oglądać więcej niż 10 osób jednocześnie, ten szkolny iMaczek pełni rolę serwera ale nie można się czarować, że jest to serwer z prawdziwego zdarzenia a nasze łącze (szkolne) też nie jest oszałamiające. Z tego co mi wiadomo organizatorzy przygotują dla uczestników wycieczki specjalne płyty DVD ze zdjęciami, zatem spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno słowo do tego co Pan robi- KLASA !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kup sobie lepszy komputer !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A kiedy będzie jakieś sprawozdanie z tej wycieczki ? Ostatnim razem było bardzo ciekawie opisane. Czekam z niecierpliwością ;) Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń