wtorek, 26 czerwca 2012

UWAGA!!!

Komunikat techniczny!!!
Do czasu usunięcia problemu można się "dostać" na serwer szkolny dopisując w adresie linku ":16080" (dwukropek i 16080), niestety nie potrafię odpowiedzieć co zawiniło a nie mam obecnie czasu na to by naprawić tę usterkę!
Mogę tylko napisać - przepraszam.
--
Np.
zadziała link http://www.wapno.edu.pl:16080/2012/czerwiec2012/dd/index.html
nie zadziała link http://www.wapno.edu.pl/2012/czerwiec2012/dd/index.html
--
Chętnie w komentarzach poczytam rad ekspertów :)
Podpowiem, że podejrzewam iż podczas burz i wyłączeń prądu padła konfiguracja routera (a nie serwera) i gdzieś trzeba coś odhaczyć ... tylko gdzie?
--
JH
(*teraz już jest odwrotnie z tymi linkami tzn. zaraz muszę zmienione ręcznie, ręcznie zmienić)

108 komentarzy:

  1. ja bym sprawdził czy konfiguracja servera jest w porządku a następnie routera a jak nie pomoże to proponuje odwiedzić stronke spryciarze.pl może tam pan coś znajdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rady ... Proszę sobie darować :) ... Ja mam obecnie tyle rzeczy do zrobienia, iż nie mogę sobie pozwolić na taki sobie szukanie przeglądanie :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  3. czy moglby mi pan powiedziec czy we wakacje beda zajecia szchowe i czy wogole bedzie mozna przyjsc do szkoly

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm ... ja najchętniej bym się w szkole nie pojawiał w wakacje i nie planuję zajęć szachowych. Natomiast co do drugiej części pytania ... to nie wiem, więc się nie wypowiadam.
    JH

    OdpowiedzUsuń
  5. na logike- na serwerze utworzyl sie folder 16080...

    OdpowiedzUsuń
  6. pan we wakacje ma wolne nie musi pan przychodzic do szkoly?

    OdpowiedzUsuń
  7. przywroc ustawienia fabryczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam se przychodź do szkoły w wakacje ! Bo nauczyciele to już nie mogą mieć wolnego ? Jak Ci brakuje szkoły to sobie książki kup do następnej klasy i se w Nich pisz- wnioskując po Twojej wypowiedzi, nie jesteś za mądry i dużo nie napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. dOstaja nie male wyplaty za NIC w POLSKIEJ RZECZPOSPOLITEJ LUDOWEJ dostawali by mniej !

    OdpowiedzUsuń
  10. NZPR- Nowa Zjednoczona Partia Robotnicza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pchaj się do partii politycznych!lecz do organizacji młodzieżowych takich np jak PMP (postępowa młodzież polski).
      Proszę tu masz link.
      http://www.kmp1917.pl
      Tylko czasem nie baw się w KMP (komunistyczna młodzież polski) bo to są Staliniści.

      Usuń
  11. Właściwie mógłbym usunąć ten wpis, ponieważ udało mi się rozwiązać problem ... Nie było to łatwe, należało wyłączyć "performance cache". Gdybym przywrócił ustawienia fabryczne, jak sugerował jeden z dyskutantów, to by dopiero były narzekania. Administrowanie serwerem, to nie to samo co korzystanie ze zwykłego komputera domowego ... Gdzie najwyżej straci się własne dane i samemu będzie się płakać :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  12. ile pan zarabia

    OdpowiedzUsuń
  13. "Sam se przychodź do szkoły w wakacje ! Bo nauczyciele to już nie mogą mieć wolnego ? Jak Ci brakuje szkoły to sobie książki kup do następnej klasy i se w Nich pisz- wnioskując po Twojej wypowiedzi, nie jesteś za mądry i dużo nie napiszesz."- to pan to napisal ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :) Za administrowanie serwerem nie dostaję nic :) Chciałbym zarabiać tyle co administratorzy :) Pieniądze to nie wszystko :)
    JH
    -
    Ja podpisuję swoje wypowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ""... dużo nie napiszesz."- to pan to napisal ?"

    A jeśli by napisał to Pan to co ? Skoro ktoś podaje się jako anonimowy to na pewno w następnej wypowiedzi powie Ci że to On...- brak słów.... na prawde ludzie nie wypowiadajcie się zbyt pochopnie bo pokazujecie tylko brak inteligencji i kultury.

    OdpowiedzUsuń
  16. ile pan zarabia jako nauczyciel
    jest za NZPR czy za Solidarnosciom ?

    OdpowiedzUsuń
  17. precz z kapitalistami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vivat NZPR

    OdpowiedzUsuń
  18. Bartek ... daj sobie spokój :) ... nauczyciel powinien być apolityczny i ja taki jestem ... a prywatnie ... to już nie raz rozmawialiśmy :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  19. za czasow prl robotnik zarabial 3000zl a nauczyciel 2000zl a dlatego ze robotnik jest produkcyjny - produkuje cos a nauczyciel nie jest a teraz jest obrotnie robotnik 1500 zl a nauczyciel 2500zl chodziaz nauczyciel praktycznie nic nie robi - nie jet produkcyjny ! a robotnik jest dlatego powinien byc w kraju komunizm wtedy czyjas praca byla by doceniana

    OdpowiedzUsuń
  20. apolityczny a zalorze sie ze jagby mial pan wybierac miedzy komunizmem a kapitalizmem wybralby pan kapitalizm

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym w kraju zrobil rewolucje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewolucja w tym kraju nie ma szans,bo jednak Polska to nie Imperium Rosyjskie gdzie było 140mln mieszkańców z czego 110 mln żyło w biedzie,a kraj w którym żyje 38mln aa w biedzie żyje 6mln.
      Ogólnie poparcie do komunizmu teraz nie będzie zbyt dobre,po przez antykomunistyczną propagandę.
      Jedyna droga dla socjalizmu to to by partie lewicowe przejęły "stery"tego kraju a nie rewolucjoniści.
      Po takich rewolucjach do władzy się pchają ludzie którzy chcą władzy a nie socjalizmu np.Stalin.

      Usuń
  22. Robotników zastąpić mogą maszyny ... nauczycieli mogą zastąpić komputery ... świat się zmienia :)
    Ciekawe, że docenianie pracy robotnika ma się odbywać (według Ciebie) przy użyciu tego "kapitalistycznego" wynalazku jakim są pieniądze :) Prawdziwe życie nie jest tylko ... czarno-białe :)
    To właśnie nauczyciele mają wskazać wam młodym pewne perspektywy, szanse, które pozwolą wam mieć życie ciekawsze, lepsze, ... oczywiście nie zawsze się to udaje, jednak każdy dostaje swoją JEDNĄ szansę :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  23. niech pan pomysli jakby nie bylo w kraju robotnikow to skad by byla zywnosc skad by byli mechanicy itd po drugie zamiast pieniedzy moga byc kartki na zywnosc itp nauczyciele mogli by zarabiac za 1 dzien pracy kilo sloniny a robotnicy 2 kilo miesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kartki na zywnosc" ... ehhh Bartek :) młody jesteś :) ... W historii zdarzali się pojedynczy ludzie, którzy uciekali z kapitalizmu do krajów, gdzie były kartki :) ale generalnie tendencja była odwrotna :)
      JH

      Usuń
    2. niech mi pan powie jakby wygladal kraj bez robotnikow to oni ciagna caly kraj

      Usuń
    3. Cały kraj teraz u3mują mali,prywatni przedsiębiorcy.
      Czasy PRL'u się skończyły.

      Usuń
  24. Jeszcze jedna myśl mi się przypomniała - ciekawe, że w bogatych państwach, to właśnie nauczyciele dużo zarabiają i mają bardzo wielki szacunek społeczeństwa, natomiast tam gdzie byli prześladowani lub niedoceniani, to na ogół głód i nędza :) W Polsce ... "Polska to dziwna kraj" :) często inaczej jest w teorii a inaczej w praktyce stąd trudno wyrobić sobie zdanie ... ale często nauczyciel zamiast nauczać/uczyć musi ... no właśnie, niech każdy sam dokończy :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie twierdze ze nie powinno byc nauczycieli ja stwierdzam ze za swoja prace za duzo zarabiaja przecierz pan we wakacje nic nie bedzie robil a wyplate pan zgarnie i to nie malom a robotnik bedzie pracowal za male pieniadze cale wakacje

      Usuń
    2. to niech sie pan tam wyprowadzi jak jeszcze panu malo pieniedzy

      Usuń
    3. Pozwólcie że się wtrącę.Jeszcze raz powiem P.Jacku to nie ja!

      Kartki na żywność powinny być tylko w tedy gdy w kraju jest niedobór jedzenia,by każdy mógł coś zjeść,ale gdy kraj jest bogaty,ma dużo jedzenia,to wg mnie powinny być sklepy tak jak teraz,że każdy kupuje to co chce.

      Usuń
  25. na sniadanie je pan bolke bolke piecze piekoarz (robotnik) skladniki do bolki wyrabiane sa z maszyn ktore obsluguja robotnicy pan zywi sie z czyjejs pracy gdyby nie robotnicy to pan by umarl z gloddu dlatego robotnicy powinni zarabiac wiecej teraz taki dyplom mgr jest warty tyle co popier toaletowy gdyby robotnicy sie zbuntowali to skad by byla zywnosc ubrania itd niech pan mi odpowie skad by to bylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby ktoś ich tego nie NAUCZYŁ to g.no byś jadł

      Usuń
  26. no i widzi pan taki pan madry

    OdpowiedzUsuń
  27. rewolucja pazdziernikowa mowi to panu cos

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy jest kawalem swojego losu, urodziłem się w Polsce, tu dorastałem, tu mam rodzinę i dom. Miałem wiele okazji, aby mieszkać i pracować gdzie indziej i to już dawno temu. Jednak bardzo czuję się związany z Polską. Gdy dłużej przebywałem poza granicami, to tęskniłem. Była to tęsknota trudna do wytłumaczenia a jednak była. Wydaje mi się, że mogę coś zrobić dla Polski. Nie czuję się złodziejem, który okrada robotników z ich zarobków. Nie wszystko mi się w Polsce podoba, jednak tak jak pisałem nauczyciel powinien być apolityczny i nie sprowokujesz mnie, abym wyrażał swoje przekonania (chociaż prywatnie oczywiście mam swoje przekonania). Myślę, że nie będzie jednak wielkim wykroczeniem jeśli napiszę, że jestem zwolennikiem wolności. Natomiast poglądy, które Ty prezentujesz ... niestety bardzo mi się kojarzą z ... dyktaturą proletariatu, przemocą ... Chcesz być robotnikiem? Proszę bardzo! Pracuj tak dobrze, że wszyscy będą chcieli Cię zatrudnić, będą Tobie płacić więcej, żebyś tylko u nich pracował? Zatem wprowadzaj swoje teorie czynem :) przekonaj innych, że warto wziąć łopaty i kopać ...
    JH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem jakie przekonania ma Pan Jacek gdyż często z nim o tym rozmawiałem.
      Ale zachowam je między nami Panie Magistrze ;)
      Ja np zamierzam być informatykiem,nie robotnikiem.
      Więc czy ja też będę złodziejem wg tego "komunisty" ?;D

      Usuń
  29. Szczeniak, nie zna życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakis problem?

      Usuń
    2. Problem taki że sobie ktoś pomyślał że to ja takie idiotyzmy wypisywałem.
      Jak chcesz to masz tutaj moje GG:36909711.Mogę Cię sporo rzeczy nauczyć jak widzę.

      Usuń
  30. jagby wszyscy byli po studiach to kto by wykonywal prace robotnicze
    nauczyciele we wakacje moja wolne moze mi to pan powiedziec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz czasami coś??? Króciutkie opowiadanie Janusza A. Zajdla "Dokąd jedzie ten tramwaj?". Daje zabawną odpowiedź na Twoje pytanie.
      Tylko nie bierz tego na poważnie - to fantastyka ...socjologiczna.

      Usuń
  31. komunizm gora :)hura hura hura

    OdpowiedzUsuń
  32. Boże.. nie wiem po co te dyskusje.. sorki Bartek ale Pan Jacek ma rację.. bo co ? nie po to się człowiek uczy, żyby potem (za przeproszeniem) zapier*alać przy łopacie.. gdyby tak było to nikt by się nie uczył tylko każdy by szedł do zawodówki albo kończył gimka i szedł do pracy... (bo wg Twojego poglądu zarabiałby 1500 a nie 2000 będąc np. nauczycielem.) A twg. patrząc z drógiej strony.. napisałeś, że gdyby nie było robotników to co by to było.. oke.. a gdyby nie było nauczycieli ? nie było by uczonych którzy projektują i planują pracę robotników, nie byłoby urzędników i funkcjonariuszy publicznych.. więc co by było ? może Ty masz rozum i nie wiem.. umiałbyś ogarnąć coś w swoim zakresie bo to umie każdy.. prawie.. a właśnie Ci co nie umieją też byliby robotnikami bo po jakimś czacie poziom inteligęcji w kraju zmalałby.. bo nikomu nie chciałoby się uczyć.. komunizm jest dobry tylko w założeniu bo w praktyce byliby równi i równiejsi.. teraz Ci na górze nie dążą do dobra kraju tylko do korytka i to się nigdy nie zmieni. ja znajdziesz jakieś SĘSOWNE argumęty to odpisz. :) Szymon ś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. // W nawiasie miało być na odwrót, pomyłka !!! :P

      Usuń
    2. okurat ty nalezysz do tych osob co pojda na studia

      Usuń
  33. ja tylko stwierdzam ze nauczyciele za duzo zarabiaja,a robotnicy za malo w kraju komunistycznym bulo by wiecej pracy robotnicy zarabiali by wiecej a nauczyciele mniej chociaz nadal mogli by zarabiac wiecej od robotnikow tak jak w prl bo teraz stanowczo nauczyciele za duzo zarabiaja NZPR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty się tak tego NZPR uczepiłeś?!
      Ruch robotniczy w Polsce nawet póki co jest nie zbyt realny.
      Odwal się od tego NZPR i pacz na to co jest teraz a nie.

      Usuń
  34. odpowiedz na takie pytanie : dlaczego w rosji carskiej wybuchla rewolucja ?

    OdpowiedzUsuń
  35. w chinach jest komunizm ( ustoj) i nikt na niego nie narzeka a przecierz sa jedna z najwiekszych gospodarek na swiecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chiny są najpotężniejsze na świecie...
      nikt nie narzeka?Nikt?prócz ponad 160mln Twoich ukochanych robotników którzy pracują za mniej niż dolara dziennie.
      Chiny są komunistyczne tylko na papierze.
      Lepiej pacz na Amerykę Łacińską,gdzie jest socjalizm XXIw.
      Wenezuela,Boliwia,Nikaragua-ale tutaj jest marksizm,Kuba-nie jest tak źle jak media pokazują,aczkolwiek nie jest to kraj bogaty i Ekwador.
      W Libii były rządy socjalistyczne gdy był tam Kaddafi.Dopiero jak zielni pokonają okupantów to znów tam bd socjalizm.
      Al

      Usuń
    2. Ostatnie postscriptum.
      W Chinach jest więcej rzeczy prywatnych niż państwowych więc socjalizm tam nie panuje,lecz autorytaryzm oraz kapitalizm.
      Jak chcesz kraje które są w miarę normalne to tu masz listę.
      Libia(90%),Algieria,Nikaragua,Boliwia,Wenezuela,Kuba,
      Białoruś,Iran,Syria (lecz tam teraz wojna domowa),Szwecja, Norwegia oraz Finlandia.

      Usuń
  36. "dostaja nie male wyplaty za NIC w POLSKIEJ RZECZPOSPOLITEJ LUDOWEJ dostawali by mniej "!-
    o to dokladnie mi chodzi przychodza do pracy na rozne godziny w wakacje maja wolne a DOSTAJA NIE MALE WYPLATY powinni dostawac kilo smalcu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzień dobry,witam wszystkich.To ja Bartek Tomassi (babol).
    Widzę że nie tylko ja tu jestem komunistom...lecz ten pseudo komunista chyba nie wie czegoś.
    Nauczyciel powinien zarabiać więcej gdyż kształci ludzi którzy później będą robotnikami.Więc większa pensja dla nauczyciela niż dla robotnika jest sprawiedliwsza,bo nauczyciel kształci osoby które zostaną robotnikami,i to oni przyniosą zyski dla kraju,ale dzięki temu że ich wykształcono.
    "Nieznajomy komunisto".
    Komunizm nie powinien być raczej a intelektualny lecz powinien rozwijać inteligencję.
    Nauczyciel dostaje pensję w wakacje sprawiedliwie ponieważ musi on przygotować się do semestru,musi przestudiować książki jak będą w nowym roku sQlnym itd.Więc pensja nauczyciela jest sprawiedliwa.
    Więc mówienie że nauczyciel nic nie robi jest błędne.
    Szymonie Świtniewski,zanim zaczniesz pisać coś o mnie,bo myślisz że tylko ja popieram Czerwoną Gwiazdę to mnie zapytaj,bo teraz nie wiadomo co sobie myśli Pan Jacek.
    Przepraszam Pana za tego "komunistę".
    Jak widać jest to osoba która nie czytała za dużo Marksizmu czy Trockizmu.
    PS:"Komunisto" bo nw kim Ty jesteś.Odezwij się jutro do mnie na zakończeniu,bo jak widzę nie wiesz za dużo o socjalizmie.
    Bo dla Twojej informacji,komunizmu nigdy nie wprowadzono nigdzie,lecz właśnie socjalizm.
    Mam nadzieję że Pan Jacek nie będzie do mnie miał pretensji,gdyż to nie ja się wypowiadałem.
    Czytając wiadomość Pana Jacka.
    Nauczyciel to nie złodziej lecz dobrodziej,bo czym by była masa robotników bez wykształcenia?
    Władza w państwie powinna być sprawowana przez rząd taki który będzie się składał z ekspertów (np ekonomi itd) aa nie z "kolesi".
    Bartek Tomassi.
    Jedyne co mogę powiedzieć,to to że

    OdpowiedzUsuń
  38. mozna przecierz utworzyc partie polityczna NZPR- Nowa Zjednoczona Partia Robotnicza
    Post Scrim przyznam sie do bledu nauczyciel to nie zlodziej przepraszam moja wina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To utwórz taką partię.Komunistyczna Partia Polski co działa kilka lat ma zaledwie 500 członków.
      Daj sb spokój z tym.
      Nie trzeba wprowadzać komunizmu.Wystarczy że zlikwidujemy biedę i bezdomność.
      Ale nie kulą w łeb.

      Usuń
  39. socjalizm jest dobry ale jak przekonac do niego ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że jest dobry ;)
      Ludzie o tym wiedzą,lecz nie wprowadzajmy go na hurra;)
      Dałem tam gdzieś mój nr GG:36909711,masz tutaj jeszcze raz.
      Napisz do mnie bo mam dla Cb propozycję.

      Usuń
  40. сотрудничать proponujesz zrobic Пане Bartku
    od teraz rozmawiamy w tym jezyku


    "Komunista"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Polakiem,z Polakami będę mówił po polsku.
      Nie baw się w Stalina czy inną cholerę.
      Jak chcesz być komunistom to pokaż to że nim jesteś,znając też politykę,aa nie że popierasz Chiny.
      A jak chcesz pogadać po rusku to podejdź jutro do mnie to możemy sobie pogadać.
      Ja nie gawari haraszo pa ruski.No my możem popytać sa.
      Kak Wy gawari pa ruski?

      Usuń
  41. No, proszę jak się temat rozwinął od wpisu czysto technicznego :) Cieszy mnie zangażowanie, trochę martwi tematyka :) Nie mam nic przeciw robotnikom, sam wiele pracowałem wiele fizycznie i to nawet już w waszym wieku, już wtedy chciałem mieć własnoręcznie zarobione pieniądze, bo takie bardziej się ceni i więcej się zastanawia zanim się je wyda. Jest powiedzenie, że "żadna praca nie hańbi" i to jest bardzo mądre powiedzenie. Ja szanuję pracę innych i chciałbym aby szanowano mają pracę. Praca nauczyciela ... łatwą nie jest i wiedzieli o tym starożytni - "obyś cudze dzieci uczył" bynajmniej nie jest równoznaczne z "słodkiego, miłego życia" :) Wakacje są niby atrakcyjne i dłuższe niż urlopy innych pracowników, ale pracownicy mogą teoretycznie wziąć urlop wtedy gdy chcą a nauczyciel już nie :) Jeszcze raz przypomnę o "wolności" - nie chciałbym, aby ktoś ustalał że robotnikom damy więcej, nauczycielom zabierzemy. Lepiej niech dzieje się to naturalnie tzn. jest mało robotników, to podnieśmy im stawki i znajdą się chętni do pracy itd. Nie przekonują mnie żadne formy przymusu np. "kierownicza rola partii" to zawsze źle się kończy. Jeszcze w nawiązaniu do początku tej dyskusji - opowiadałem już moim uczniom taką anegdotę o Polakach w piekle - Lucyfer robi inspekcję w piekle, w różnych wielkich kotłach smażą się różne narodowości, natomiast diabli pilnują, aby nikt nie wyskoczył z kotła, przy kotle z Polakami patrzy a tam diabli w karty grają i nie wcale nie intersują się kotłem, pyta ich dlaczego nie pilnują Polaków a oni odpowiadają -"Polaków nie trzeba pilnować, gdy któryś próbuje wyjść, to zaraz inni ściągają go z powrotem w dół" :)
    Szkoda, że w Polsce jest taka wzajemna zawiść, że nie umiemy się cieszyć powodzeniem sąsiada.
    Starczy na dzisiaj :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to Pan powiedział.
      "Kierownicza rola partii" była by dobra gdyby tam byli dobrzy ludzie.

      Usuń
  42. Tak sobie poczytałem jeszcze raz ... i rzeczywiście pomyliłem się myśląc, że dyskutuję z Bartkiem :), bardzo ładnie z Twojej strony Bartku, że się ujawniłeś i wyjaśniłeś i byłeś jednocześnie na tyle odpowiedzialny, aby nie przytaczać tu naszych dyskusji :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie chciałem by o mnie myślano jakoś źle :).
      Nasze dyskusje,nasza sprawa Panie Jacku ;).
      BT
      PS:Tak,to dzięki Szymonowi Śśś tu trafiłem ;)

      Usuń
  43. Wychodzi na to, że ja też się pomyliłem w swojej wypowiedzi :) bo też myślałem, że piszę z Bartkiem :D dopiero potem wynikło z rozmowy, że Bartek nic nie wie że gdzieś coś napisał na ten temat :) i chyba z tąd tu trafił.. :P
    Ps. Na studia może nie pojdę (choć kto wie..) ale napewno nie będe miał trudno w życiu.. może popełniłem troche (duzo) błędów ale kiedyś trzeba wziąć sprawy w swoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zamiast we wakacje miec urlop mogli by prowadzic zajecia dla uczniow ktorych nie stac na wakacje mogli by tez prowadzic kola zainteresowan lub zajecia wyrownawcze nie obowiazkowe bylo by to berdziej sprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
  45. @Anonimowy - czy tylko nauczyciele mają pracować podczas urlopów? Rozumiem, że inni też powinni np. robotnicy drogowi powinni budować drogi, piekarze piec bułki itd.jak sprawiedliwie, to sprawiedliwie. Wyobraź sobie, że nauczyciele mają obowiązek prowadzić dwie godziny w tygodniu zajęcia ZA DARMO, wskaż mi grupę zawodową gdzie jest ustawowy obowiązek pracy ZA DARMO, czy robotnicy też pracują dwie godziny tygodniowo za darmo? Wyobraź sobie również, że nauczyciele podczas tych niby wakacji, muszą się pojawiać w szkole np. na rady pedagagogiczne albo muszą się pojawić na egzaminach poprawkowych, aby przeegzaminować uczniów, którzy nie pracowali rzetelnie w czasie roku szkolnego. Robotnicy jak mają urlop, to też muszą na wezwanie wrócić z wyjazdu i pojawić się w fabryce? Jako uczeń pewnie patrzysz na nauczycieli, że mają x lekcji i koniec. Robotnik odpracuje swoje 8 godzin i koniec i nic go nie obchodzi i nie musi myśleć o swojej pracy. Natomiast nauczyciel do tych swoich lekcji musi się przygotować, musi przygotować sprawdziany, później sprawdzić te sprawdziany. Nawet nie zdjęcie sobie sprawy ile dodatkowej papierkowej roboty ma nauczyciel, oprócz zwykłego prowadzenia lekcji. Na ten temat powiedziano i napisano już wiele ale jak widać i tak większość patrzy na nauczycieli jako tych, którzy mało pracują, dużo zarabiają i mają dłuższe urlopy (wakacje).
    JH

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy,to powiedz mi kiedy nauczyciele mają mieć wolne?
    Skoro mają robić w wakacje,to uczniowie też niech chodzą w tedy obowiązkowo do szkoły..
    Pisałem Ci,odezwij się do mnie na GG.
    BT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka to propozycja mozesz napisac?

      Usuń
  47. 1.nauczyciel moze miec we wakacje wolne
    2.zarabia dosc pieniedzy
    4.praca nauczyciela nie jest trudna
    5.przypomni pan sobie prl
    6.kazdy broni swoja prace

    OdpowiedzUsuń
  48. @Anonimowy,
    ad.1. Ufff... Dzięki
    ad.2. To jest dyskusyjne ...
    ad.3. .... Gdzie jest 3. ... Tajny?
    ad.4. Twoim zdaniem nie jest trudna ... To zostań nauczycielem!
    ad.5. Ja jeszcze trochę pamiętam PRL ale skąd ty wiesz jak było w PRL? ("czy się stoi, czy się leży 2000 się należy")
    ad.6. Dziwisz się?
    JH

    OdpowiedzUsuń
  49. tajna 3.obejrzyj pan film v jak vendetta
    nie wcale sie nie dziwie
    nauczyciel nie ma "spracowanych rak" a robotnik ma bolszewicy patrzeli na rece dlatego nauczyciel powinien zarabiac mniej a robotnik wiecej

    OdpowiedzUsuń
  50. a zeby pan wiedzial ze zostane nauczyciem !

    OdpowiedzUsuń
  51. Ludzie, uczniowie, czy kto tam jeszcze pisze. Po co ta dyskusja ?! Podążając Waszym tokiem myślenia, to co ma zrobić teraz Pan Haja :D:D? Iść do ministerstwa i ochrzanić wszystkich że tak a nie inaczej mają nauczyciele ? W ogóle, to przytaczanie PRL itd. przez uczniów (bo chyba uczniowie tu piszą) to jest jedno wielkie nieporozumienie, ciężko mi zrozumieć co Wy macie w głowie, jak mocno jesteście ??niekulturalni?? Nie było Mnie na świecie w tamtych czasach i nie moge nic powiedzieć na ten temat- bo w tamtych czasach nie żyłem i dlatego nie moge oceniać !!!!

    Panie Jacku proponuje nie dyskutować z takimi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo jest rekordowa ilosc komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  53. Trudną rolą nauczyciela jest między innymi wsłuchiwanie się w głosy młodzieży. Bardzo łatwo powiedzieć - "nic nie wiesz, nie odzywaj się" i wkrótce wychować sobie właśnie kogoś, kto też nie będzie słuchać innych. Nauczyciel musi być cierpliwy i ... wytrzymywać w spokoju, nawet jeśli jest się atakowanym. Mam nadzieję, że mój adwersarz doceni, że mógł się wypowiadać, że spokojnie próbowałem mu wyjaśnić niektóre sprawy. Myślę, że trzeba rozmawiać (chociaż prywatnie jestem małomówny) żeby ewentualnie skorygować np. poglądy, bo później ... ci młodzi gniewni jeszcze rzeczywiście zrobią rewolucję i będą ręce oglądać :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  54. . Komuniści jako końcowy efekt swojej rewolucji postulują zbudowanie na zasadzie "od każdego według jego zdolności, każdemu według potrzeb" egalitarnego społeczeństwa i państwa bez aparatu przymusu, które miałoby z czasem zanikać wraz z podziałami klasowymi[2].
    klasa robotnicza i inteligencja

    OdpowiedzUsuń
  55. Aa powiedz mi Towarzyszu gdzie był taki efekt końcowy?
    Nawet w opluwanej nie słusznie przez media KRLD nie ma czegoś takiego mimo że jest tam pełny socjalizm.
    Tak jestem komunistom,lecz nie patrzę jak Ty za żelaznej kurtyny Marksa,Lenina czy co gorsza Stalina.
    Musisz popatrzeć jak wygląda świat i dopiero w tedy się na ten temat wypowiadać.
    Sukcesem jest to że w Wenezueli,Boliwii czy Ekwadorze walczy się z ubóstwem.Tak,tam jest wprowadzany socjalizm XXI jak to stwierdził Hugo Chavez.
    I przepraszam za to co powiem ale...Odjeb się wreszcie od Pana Jacka.
    Pisałem już nie raz,napisz do mnie albo odwiedź naszą stronę PMP (Postępowa Młodzież Polski).
    GG już nie raz podawałem,poza tym to napisz mi na maila nawet.
    Bo jest czerwony,aa takich jest mało tutaj.Serio,napisz do mnie.
    Wyjaśnię Ci wiele rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  56. to podaj e-mail

    OdpowiedzUsuń
  57. burmistrz1917@o2.pl a tutaj gg 36909711

    OdpowiedzUsuń
  58. nauczyciel duzo zarabia a malo procuje jego praca jest bardza latwa
    powinien zarabiac mniej o 40%

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja pierdzielę,to ile on ma zarabiać?1200zł?
    Ogarnij się.Nauczyciel wykonuje pracę umysłową,aa robotnik fizyczną,aa czasem umysłowa jest gorsza niż fizyczna.

    OdpowiedzUsuń
  60. @Anonimowy - Z anonimowymi trudno się dyskutuje, bo nie wiadomo z kim (z jednym, czy z kilkoma). Gdybym zarabiał o 40% WIĘCEJ (!), to czułbym się usatysfakcjonowany (przy obecnych cenach). Gdybym miał zarabiać o 40% mniej prawdopodobnie szukałbym innej pracy. Wiele osób uważa pracę nauczyciela za łatwą ... ale to tylko pozory. Natomiast praca robotnika ... jest "bardzo łatwa", sam wykonywałem wiele prac robotnika, naprawdę nie miałem z tym problemu :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  61. odbyl pan zasadncza sluzbe wojskowa ?
    ma pan ksiazeczke wojskowa?
    to niech pan zmieni prace

    OdpowiedzUsuń
  62. Aa Ty odbyłeś?To idź do wojska jak bd miał 18 lat aa potem rób jako robotnik...

    OdpowiedzUsuń
  63. No ja zamierzam iść do wojska po technikum informatycznym to fakt.
    Idziesz aa nie idzierz!
    Nie rób siary czerwonym!

    OdpowiedzUsuń
  64. gdzie bede musial sie zglosic aby odbyc sluzbe i ile czasu trwa bo zasadniczej juz nie ma , gdzie ty sie zglaszasz do wojska
    idzierz na zawodowego?

    OdpowiedzUsuń
  65. Wśród ważnych cech potrzebnych w pracy nauczyciela są: ... cierpliwość i wyrozumiałość. Trzeba być naprawdę cierpliwym i wyrozumiałym, aby spokojnie odpowiadać na takie niedojrzałe wypowiedzi.
    Nie odbyłem zasadniczej służby wojskowej (upiekło mi się).
    Mam książeczkę wojskową. Odbyłem przeszkolenie, rozkładanie i składanie karabinu robiłem w czasie poniżej przeciętnej. Moja kondycja fizyczna według testów Coopera, przy moim wieku jest na poziomie bardzo dobrym. Nikt mi nie będzie rozkazywał, abym zmienił pracę, jak będę chciał to sam zmienię.
    Odpowiadam właśnie dlatego, aby postronny obserwator mógł sobie wyrobić zdanie na temat pracy nauczyciela :) w obecnych czasach :)
    Właściwie to powinienem się pewnie cieszyć, że nie padły jeszcze żadne wulgaryzmy pod moim adresem. Pocieszające są jeszcze wpisy @Burmistrza1917 :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  66. Aby odbyć służbę wojskową to najlepiej się udaj do jakiejś jednostki wojskowej i tam o to pytaj.(Bydgoszcz,Poznań,Piła..to te najbliższe)

    Staram się pisać tak jak jest Panie Jacku i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  67. a gdzie pan odbyl te przeszkolenie?

    OdpowiedzUsuń
  68. Przeszkolenie wojskowe odbyłem w Poznaniu. Zdanie zaczynamy wielką/dużą literą, jeśli się tego nie nauczysz, to masz małe szanse zostać nauczycielem :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  69. Dobrze proszę Pana.Mógłby Pan podać szczegóły tego szkolenia(jaka jednostka, czas trwania,egzaminy,gdzie się zapisać, czy trudno się dostać) bo sam bym chciał wstąpić do wojska , albo chodziaż zostać przez nie przeszkolony.Ma Pan jakiś stopień wojskowy ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolejna rada - znaki interpunkcyjne piszemy zaraz po literze a po znakach interpunkcyjnych piszemy spację. @Anonimowy, to były inne czasy, to było inne państwo. Obecnie jest internet, można tam poszukać. To już nie chcesz zostać nauczycielem? Czy żołnierze coś produkują? Jeśli nie produkują, to może powinni zarabiać o 50% mniej, niż robotnicy? Właściwie może wcale nie powinni zarabiać?
    W książeczce wojskowej mam wpis "szeregowy podchorąży" :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Żołnierze bronią kraju, chodziaż Polska to nie kraj.
    2. Po przeszkoleniu wojskowym mogę też zostać nauczycielem.
    3. Pytam się, a Pan mógłby mi odpowiedzieć bo nie mogę znaleść.
    4. Szeregowy podchorąży - nie słyszałem o takim stopniu.
    5. Ciekawe czego się Pan teraz doczepi:)

    OdpowiedzUsuń
  72. ad. 1. Ktoś nas atakuje? Przed kim bronią? "Polska to nie kraj" - w takim razie, czym jest Polska?
    ad. 2. Przeszkolenie wojskowe nie jest przeszkodą w zostaniu nauczycielem, przy okazji możesz również zdobyć kartę wędkarską i uprawnienia na wózki widłowe, to też nie przeszkodzi Ci zostać nauczycielem. Natomiast wejście w konflikt z prawem może Ci przeszkodzić :)
    ad. 3. Kolejny błąd :) nie "znaleść", tylko "znaleźć" - przykładowy link: http://www.wojskowe.info/
    ad. 4. O wielu rzeczach jeszcze nie słyszałeś :)
    ad. 5. Jak widzisz - można się doczepić :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Polska jest imitacją kraju. Kraj Polska zakończył się w we wrześniu 1939r.
    2. Tak to prawda:)
    3. Ja odbędę służbę przygotowawczą.
    4. Teraz nie ma takiego stopnia w LWP( Ludowe Wojsko Polskie )mógł być nie zaprzeczam.
    Niezamierzam wejść w konflikt z prawem zamierzam iść na tą SP póżniej wstąpić NSR, a jak mi dadzą etat to zastać żołnierzem, a jak nie to iść na studia na nauczyciela:)
    No i co Pan na to?

    OdpowiedzUsuń
  74. ad. 1. Polska jest państwem/krajem i twoje poglądy nie są w tym przypadku ważne. Przy okazji - nauczyciel w II RP miał zagwarantowane dość wysokie zarobki (!).
    ad. 2. Oprócz uprawnień do nauczania matematyki i informatyki posiadam również uprawnienia instruktora sportu o specjalności szachy, uprawniające mnie również do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego. Mam II klasę sędziowską (szachową). Mam również prawo jazdy kat. T i A.
    ad. 3. Trzymam za słowo.
    ad. 4. Zadałeś pytanie (o stopień), to odpowiedziałem :)
    -
    Zostań robotnikiem, ... albo żołnierzem, albo nauczycielem, albo ... Bądź dobrym człowiekiem :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Teraz nie ma takich szkoleń wojskowych jest tylko SP (SLUŻBA PRZYGOTOWAWCZA)
    2. Teraz wogóle trudno dostać się na zawodowego żołnierza.
    3. W IIRP wszystkim żyło się dobrze:)(chociaż były wyjątki potwierdzające regułe)
    4. Pan coś powie o tym szkoleniu bo nie wiedziałem że takie coś było (jak długo trwało).Składał Pan przysięge wojskową.

    OdpowiedzUsuń
  76. O nieeeeee..... Tu miała być dyskusja na temat rozwiązywania problemów szkolnego serwera a dyskusja zeszła na boczne tory :)
    Ja też chcę mieć wakacje :)
    JH

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy,poszukaj że sobie wszystko w internecie aa nie za przeproszeniem dupę zawracasz.

    OdpowiedzUsuń
  78. Aa PS:Polska taka prawdziwa powstała 1944 aa upadła w 1981 ot co.

    OdpowiedzUsuń
  79. Dobra, musze to napisać bo Mnie krew zalewa. Babol, chcesz się pochwalić tym, że dużo wiesz z historii ? Daj już spokój człowieku, na prawde- przestań !

    OdpowiedzUsuń
  80. bo to szkolna strona, chcesz zabłysnąć?...przed kim (?)

    OdpowiedzUsuń
  81. A co jeśli dochód przekracza 504zł na osobę

    OdpowiedzUsuń